بک لینک سازی چیست؟

بک لینک سازی چیست
بک لینک سازی

اهمیت بک لینک سازی

این لینکها در آینده وب سایت شما بسیار تاثیرگذار است تا حدی که می‌توانیم بگوییم که اگر لینک سازی درست و اصولی در وبسایت شما پیاده سازی شده باشد ۸۰% راه سئو پیموده اید.
حالا برای شما می خوام از لینک های مهمی که می‌توانید بگیرید سخن بگویم مهمتر از ساخت شبکه لینک های داخلی و خارجی بحث مهمی به نام لینک بیلدینگ و یا بهتر است بگویم دریافت لینک از وب سایت های دیگر در ارتباط با مقاله منتشر شده شما می باشد و به همان اندازه که این لینکها میتوانند برای شما سازنده و مفید واقع شوند به همان اندازه هم می‌توانند در صورت غیر مرتبط بودن تاثیر منفی بر بهبود وضعیت سایت شما بگذارند پس استراتژی مناسبی رو برای دریافت این لینکها در نظر داشته باشید.

مراحل بک لینک سازی

دفترچه‌ی سئو خود را بیاورید و بک لینک سازی کنید

آن دفترچه ای که باهم برای بهبود رتبه سایت خود در نظر گرفته بودیم را بردارید و یک صفحه از آن را به بررسی رقبا و احتمالاً می‌توان گفت دوستان آینده شما اختصاص دهید و در این صفحه بعضی از سایت هایی که در فکر خود می بینید می‌توانید در آینده نه چندان دور با آنها همکاری کنید را یادداشت کنید برای هر یک از آنها استراتژی مناسبی را در نظر بگیرید از قدیم گفته اند که هر انسانی یک راهی برای نفوذ دارد و در آینده نه چندان دور خواهید دید که از طریق همین افرادی که در لیست خود اضافه کرده اید می توانید فرایند بک لینک سازی را به راحتی و بدون هیچ هزینه ای جلو ببرید.

فقط به این نکته دقت کنید که بهترین لینک ها از لیستی که تهیه کرده اید لینک هایی هستند که به صورت فالو می باشد گرچه لینکهای نوفالو هم بی تاثیر نیستند ولی بهتر است با یک تعامل دو طرفه لینک های فالو برای سایت خود ایجاد نمایید فقط دقت کنید که در این فرآیند بک لینک سازی به بیراهه نروید حتما الان می پرسید که بیراهه کجاست؟آنجا جایی است که در آن بک لینک می فروشند! از شما خواهش دارم که این سایت ها را فراموش کنید به جرات می‌توانم بگویم در ایران همچین سایت‌هایی وجود ندارد زیرا اکثر سایت های ایرانی به دنبال دشمنی با یکدیگر می باشند درصورتی که در پروژه‌هایی که ما به صورت برون مرزی داشته ایم این مسئله را به شدت دیده ایم که سایت های خارجی تعامل با یکدیگر را نیاز اساسی وبسایت خود می می‌دانند کاملاً به یکدیگر احترام گذاشته و از یکدیگر تعریف می کنند صحنه ای که در کشور ما کمتر رخ میدهد.

بک لینک سازی مدرن

بک لینک سازی در سال 2019

حتماً دوست دارید بپرسید که مهمترین نکته بک لینک سازی چیست در پاسخ باید به شما بگویم که مهمترین نکته بک لینک سازی در سال 2019 این مورد است که بهتر است لینک هایی که از مطالب وب سایت خود به مطالب دیگری در وب سایت خود که مرتبط با مقاله منتشر شده است در داخل دسته بندی مورد نظر باشد و سعی کنید بک لینک های غیر مرتبط در دیگر دسته ها را به این مطلب لینک ندهید.

domain authority هم یکی از مهم ترین فاکتورهایی است که گوگل به آن اهمیت جدی میدهند و هیچ موقع از اهمیت آن کم شده است زیرا طول عمر یک دامنه و لینک های مرتبط به آن را برای ما نشان می دهد. این مولفه برای اولین بار توسط شرکت موز اعلام شد و با توجه به تحلیل‌های این شرکت در ارتباط با هر دامنه میتوان قدرت بک لینک سازی آن در سایت را بررسی و درمورد آن نظر داد. برای استفاده از این سرویس از این لینک در وبسایت موز استفاده کنید.

در نهایت باید بگویم در ارتباط با بک لینک سازی بهتر است خوب فکر کنید زیرا در صورت دریافت لینک های بی کیفیت شما اسپم شناخته شده و در صورتی که تعداد ساخت این لینک ها در وب سایت شما زیاد باشد اصطلاحاً سابت شما پنالتی خواهد شد و پنالتی حالتی از گوگل است که وبسایت شما را از مدار سرچ خود حذف می کند. برای اینکه بهتر با مفهوم بک لینک سازی آشنا بشید و روش های مختلف آن را یاد بگیرید پیشنهاد میکنیم این صفحه پرسش و پاسخ جذاب در سایت موز را دنبال کنید.

این مقاله را با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
پست های مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *