الگوریتم گوگل پنگوئن چیست؟

الگوریتم گوگل پنگوئن چیست؟

الگوریتم گوگل پنگوئن چیست؟

یکی از قویترین و بهترین الگوریتم های منتشر شده توسط google الگوریتم گوگل پنگوئن می باشد که از سال ۲۰۱۲ تا به امروز مهمان ناخوانده وب سایت ها شده است و اگر بخواهیم خیلی سریع و خلاصه کار این الگوریتم را شرح دهیم باید بگوییم کار اصلی آن مقابله با سایت هایی است که به صورت غیر اصولی و کاملا خارج از عرف برای وبسایت خود بک لینک سازی می کنند می باشد.
از سال ۲۰۱۲ تا به امروز بسیاری از وب سایت ها توسط این الگوریتم شناسایی شده و از چرخه رقابت سرچ خارج شده اند.
اگر بخواهیم تاریخچه الگوریتم گوگل پنگوئن را بررسی کنیم باید بگوییم گوگل در ۲ به روز رسانی سایت های هدف خود را شناسایی کرد و توانست بیش از ۱۵ درصد وب سایت‌های وب را در این به‌روزرسانی از صفحه سرچ پاک کند.این نوع بک لینک سازی در حوزه سئو کلاه سیاه می باشد که google خط قرمز خود را استفاده از این تکنیک ها می داند که به مرور با آنها آشنا خواهیم شد ولی آنها را به هیچ عنوان در وبسایت های خود اجرایی نخواهیم کرد.

الگوریتم گوگل پنگوئن چیست؟

روش بازگشت از جریمه الگوریتم گوگل پنگوئن

بسیاری از اوقات پیش می آید که شما به ناحق مورد جریمه گوگل و این الگوریتم یعنی الگوریتم گوگل پنگوئن قرار گرفته اید اگر در آغاز این جریمه هستید راه های بسیاری را می توانید بروید تا دوباره برای گوگل اعتمادسازی کنید برای مثال می‌توانم به این مورد اشاره کنم که لینک‌های اضافی و اشتباهی که برای وبسایت خود دریافت کرده اید که باعث جریمه شدن شما شده است را به مرور از وب سایت خود حذف کنید و لینک های مناسب را جایگزین آنها کنید و یا در یک مطلب که بیش از اندازه به جایی لینک داده اید یا از جایی لینک گرفته اید به مرور حجم این لینک ها را از مطلب خود کم کنید و در گذر زمان به شما ثابت خواهد شد که راه برگشت برای شما هموار خواهد بود گاهی هم پیش می آید که به شما ناخواسته از جایی لینک داده می شود و شما در جریان این موضوع قرار می گیرید با توجه به این موضوع شما بلافاصله می توانید از پنل وبمستر خود گزارش حذف این لینک ها را بدهید و به راحتی از جریمه های سنگین الگوریتم گوگل پنگوئن فرار کنید. همچنین میتوانید مقاله دیگری از سایت را مطالعه کنید که درباره بک لینک اطلاعات جالبی را درباره این که سئو چیست اختیارتان میگذارد.

این نوع بک لینک سازی در حوزه سئو کلاه سیاه می باشد که google خط قرمز خود را استفاده از این تکنیک ها می داند که به مرور با آنها آشنا خواهیم شد ولی آنها را به هیچ عنوان در وبسایت های خود اجرایی نخواهیم کرد.

الگوریتم گوگل پنگوئن چیست؟

شیوه ای حرفه ای در سال 2019

موردی که الگوریتم گوگل پنگوئن در سال ۲۰۱۷ بسیار به آن توجه دارد و بسیار نکته ساده و مهمی است این می باشد که لینک هایی که در فوتر و هدر سایت شما وجود دارد اگر از یک حجم مشخصی عبور کند این الگوریتم و الگوریتم جدید گوگل شدیدا برخورد میکند، در نتیجه همین امروز حجم این لینک ها را تا حد امکان کم کنید و نتیجه ی بسیار عالی آن را در سئو سایت خود شاهد باشید.

الگوریتم گوگل پنگوئن چیست؟

بسیاری از سایت ها در ایران وجود دارند که می توان از آنها لینک دریافت کرد ولی بسیاری از آنها استانداردهای کافی برای دریافت لینک را دارا نمی باشد پیشنهاد می‌شود تا حد امکان به دنبال بک لینک سازی از این وبسایت ها نباشیم ولی می‌توان گفت تمامی لینکهایی که برای وبسایت ساخته می شود دارای ارزش هستند حتی لینک هایی که نوفالو میباشند و گوگل طبق قدرت عمر دامنه و صفحات وبسابت لینک گرفته شده آنها به این لینک ها امتیاز میدهد.

پس فراموش نکنید که همیشه به بررسی لینک های سایت خود بپردازید و لینک های خوب را نگه داشته و لینک های بد و یا اسپم را فراموش کنید.
و در انتها می توانید مطالبی که به صورت شبیه به هم هستند duplicate را پاکسازی کرده و به مطالب مرتبط لینک های داخلی خوبی را بدهید.

این مقاله را با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
پست های مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *